Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το «φαινόμενο» LADbible

Marketing Week Online | 2 Νοεμβρίου 2017 | 16:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Τη στρατηγική του LADbible, του video creator με τα περισσότερα views σε ολόκληρο τον κόσμο (2,8 δισ. views τον μήνα) για αποτελεσματικό engagement και reach των νέων θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Youth Marketing Showcase, ο Jordan Schwarzenberger, πρώην creative strategist του.

Ο Jordan Schwarzenberger στα 17 του εργαζόταν ήδη στο Vice, ενώ σε ηλικία 20 ετών ανέλαβε στο LADbible Group, έχοντας υπ’ ευθύνη του το δημιουργικό περιεχόμενο για brands όπως Amazon, Sony Pictures, Diageo και MTV. Λίγο πριν λανσάρει τη δική του εταιρεία, τη Roundabout- The Gen Z Agency, την πρώτη εταιρεία στον κόσμο για την Generation Z, ο Jordan Schwarzenberger έρχεται στις 30 Νοεμβρίου στο Youth Marketing Showcase.

Η Generation Z ή οι «centennials» έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995 και 2002 και αποτελούν μία ξεχωριστή δημογραφική ομάδα. Έχουν μεγαλώσει με ένα iPhone (ή smartphone) στα χέρια και πολλοί δεν έχουν γνωρίσει τον κόσμο πριν το Facebook, ενώ η έννοια των social media είναι «αποτυπωμένη» στο DΝΑ τους. O Jordan Schwarzenberger θα δώσει στο συνέδριο έναν «Gen Z Survival Guide για την κατανόηση και το engagement των centennials την εποχή των social media». Περισσότερες πληροφορίες στο www.youthmarketing.gr.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR