Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018

Λύνοντας τον γρίφο της νέας γενιάς

Marketing Week Online | 13 Νοεμβρίου 2017 | 15:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Η έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας, το διεθνές περιβάλλον και η οικονομική κρίση στην Ελλάδα συνθέτουν ένα μοναδικό μίγμα που επηρεάζει τη γενιά των νέων 15-24 στην ευαίσθητη ηλικία για τη διαμόρφωσή τους.

Οι σχέσεις με φίλους, με την οικογένεια είναι υπό αμφισβήτηση. Οι επιθυμίες και οι προτεραιότητες σε τομείς όπως εκπαίδευση και καριέρα αναθεωρούνται, καθώς τα πρότυπα καταρρίπτονται. Ποιές συμπεριφορές χαρακτηρίζουν τη γενιά αυτή; Τι αναζητά από τις μάρκες που επιλέγει; Τις απαντήσεις θα δώσει στο Youth Marketing Showcase, μέσα από ερευνητικά αποτελέσματα, ο Κώστας Χούντας, Strategy & Business Analytics Officer της Tempo OMD Hellas.

Όπως λέει ο Κώστας Χούντας, «επένδυση στη νέα γενιά σημαίνει επένδυση στο μέλλον. Στην επόμενη δεκαετία, η γενιά αυτή θα έχει σημαντική αγοραστική δύναμη και οι εταιρείες που θα προσαρμόσουν τη στρατηγική τους ανάλογα θα έχουν ευκαιρία». Υπενθυμίζεται ότι το Youth Marketing Showcase πραγματοποιείται στο Maroussi Plaza την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου από το Marketing Week.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR